Op naar Skibbereen

12 mei 2015 - Waterford, Ierland

Kleine weggetjesVandaag weer op weg naar B&B nummer 2 maar eerst natuurlijk naar de bezienswaardigheden toe rijden
We zijn eerst naar de Mahon Waterfalls gereden via slingerwegen waar je gewoon 80 km/u mocht rijden in Nederland zou dit al snel een 60 km zonde zijn :P

Daar aangekomen hebben we onze auto neer gezet en zijn we het wandelpad op gelopen om zo dicht mogelijk bij de waterval te komen. Dit is redelijk gelukt daar hebben we lekker even een broodje gereden en weer terug de auto in o weer naar beneden te gaan via dezelfde slingerwegen.

Mahon FallsMahon Falls View Panorama

Daar vandaan zijn we naar Blarney Castle gereden. Daar aangekomen  zijn we naar binnen gegaan om lekker te wandelen op het terrein en in het kasteel te kijken dit was een behoorlijk klim via hele smalle en scheven treden maar eenmaal boven had je wel een gigantische uitzicht. Uiteraard kon je boven de beroemde steen van Blarney kussen, dit heeft alleen Gertjan gedaan ik vond het toch wel eng om op je rug te liggen en dan een stukje naar beneden te hangen om een steen te kussen. Eenmaal weer benden zijn we nog een rondje door de Poison Garden gelopen en dan zie je planten waarvan je denkt die zijn niet giftig maar het toch zijn dus weer wat geleerd :P

Sanne wilde ook een foto makenHoog HéFf met mijn moppie op de fotoIn de uitkijktorenrRabarber ken je dus dood aan gaan
Daarna weer naar de auto gegaan omdat het toch wel een stukje rijden was naar de B&B onderweg maar ff een broodje gegeten in de auto en gaan naar onze B&B waarvan we de eerste keer de verkeerde afslag hadden genomen maar eenmaal aangekomen op de plek van bestemming kregen we toch wel een hartelijk welkom van Pat (de eigenaar) hij liet ons de kamer zien en waar we gingen ontbijten en waar we ten alle tijd koffie en thee mogen pakken.

1. Piet en Lidy:
    13 mei 2015
    Wat leuk, jullie genieten lekker zo te zien en ook lekker weer he.
    Gr.XXX