Op naar onze volgende B&B

23 mei 2015 - Coleraine, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend lekker ontbeten met vers gemaakte Americaanse style pannenkoeken maar het bleef niet bij 1 portie want de aardige mevrouw had te veel beslag gemaakt en kregen we nog 2 porties dit was wel veelste veel.

Na het ontbijt de kamer leeg gehaald en alle bagage in de auto gedaan we worden steeds beter met inpakken, want we hadden weer meer ruimte over dan de vorige keer.
Het was volgens de navigatie wel 2 en een half uur rijden naar de volgende locatie.Dus  hop de auto in en rijden maar.
Daar aangekomen had het vrouwtje ons nog niet verwacht pas later op de dag maar goed dat gaf niks ze liet ons de kamer zien en zij ging de deur uit om boodschappen te doen.
WhiskeyAl die koffers weer naar boven en ze worden steeds zwaarder zeg met de dag. En daarna weer in de auto naar de Old Bushmills Distillery om hier een rondleiding te doen, maar helaas Sanne mocht niet mee dus ben ik maar gaan wachten in het restaurant tot dat Gertjan weer terug was, dit duurde gelukkig maar 40 minuten.

BruggetjeDaarvan uit hadden we nog genoeg tijd om naar de beroemde touwbrug te gaan genaamd "Carrick-a-Rede rope bridge" dit vond ik niet zo bijzonder je was er met 10 stappen overheen. Aan het einde van de brug kon Mama & Muppetje wel nog mooie uitzicht foto's maken dus dit gedaan en weer terug de brug over en dan de klim weer boven dit was best wel een klim aangezien je het eerste stuk eerst een trap op moest Pape en Muppetbleehhh. Dat we eenmaal weer boven waren was het al weer 6 uur geworden jaja de tijd vliegt wanneer je lol hebt.

HoogWater enzo

Dus hop naar de auto en weer richting de B&B rijden,maar onderweg eerst maar een restaurant vinden,dit was nog moeilijker dan we dachten een groot centrum te zien dus daar de auto geparkeerd en een rondje gelopen op zoek naar een eettentje. Helaas was het klote weer en zaten alle tentjes stampvol, dus weer terug naar de auto en verder gereden maar konden niks vinden dus de navigatie in gesteld op McDonalds maar richting de grote M zagen we een ander leuk uitziende tentje genaamd Frankie's en Bennie's dit was een jaren 60 diner style met een Italiaans tintje best grappig hier de nodige maaltijd naar binnen gewerkt en weer richting de B&B het was past bedtime voor de kleine.

Bij de B&B aangekomen nog was kleine spulletjes mee naar boven en klaar maken voor de nacht, we hebben even gesopt onder een straaltje van water en naar bed, we waren echt bekaf.